The beach

Hej alla! Har haft fullt upp hela dagen. Ja, vet inte om man kan kalla det "fullt upp" för har bara solat och simmat hela dagen. Snacka om att jag blivit brun. Men mina vänner säger att jag är blek, men vi ska inte börja jämnföra med varandra. Jag är brun på mitt sätt. Är väldigt blek från början! Har iallafall inte haft tillgång till dator.

Efter att jag kom hem från villan så blev det beachen med tjejerna, och kom hem vid 8. Hungrig var jag så har nu ätit upp mig för hela vintern. Haha!
Hade nu tänkt njuta framför en film, vi har antagligen inge popcorn så får leva med min Coca cola dåå !
Fick sätta mig på golvet för att få bra ljuus!

BTW så älskar jag mitt hår just nu! Precis den färg jag vill ha! Tack solen för ditt arbete. Lite för mörkt i början, men nu är det perfekt! :)
1
felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Oh, tackar så mycket! :)