Första sidan

Kan knappt tro mina ögon! När jag loggade in i morse och checkade Blogg.se/stil hittade jag min egen bild på första sidan!!
19
Alexandra

Vad kul! Följa varandra via bloglovin? :)

Victoria

Grattis kära syster <3

Jasmine

Roligt för dig. Grattis. :)

Kram

olivia

najs najs!!

Alexandra

Sådär nu har jag lagt till dig, blev nummer 22 :) Glöm inte att lägga till mig också, kram!

angie :)

Skit nice blogg!

Fannie

SV: Var så lite så :)

Hehe, tack!

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi tack! :D hur mår du då?

Lïnn ~ photo ♥

Vilken super fin blogg ! :D <3

TIDSTJUVEN

Så roligt! :D Det är alltid lika kul att se finlandssvenska bloggar på startsidan.

Angelina

vad roligt!! :D

AliciaWilking

tack, jag gillar dom oxå väldigt mycket :D

Julia

Grattis!

Cindy

Vad kul att hitta hit, så inspirerande blogg du har! :D

Ha en fortsatt fin dag!

TECKNING & FOTO

${EntryDate}, ${EntryTime}

TECKNING & FOTO

Just nu i min blogg:



-Vinn valfri halsring!

-Vinn design anpassad efter dig! (blogg.se)

-BLOPPIS: http://nataliehakansson.blogg.se/saljes/

Othilia

Söt blogg, kolla gärna in min!

Kraaaaaaam<3

Linn

Tycker att det är kul att du är från Finland, själv bor jag på Åland som alltså tillhör Finalnd och det är sällan man läser så här bra bloggar från Finland!

keep up the good work ;)

emma

fin blogg du har!:) kramiis!