New Pants

Stickad tröja_Second Hand, Byxor_H&M NEW, Halsband_Seppälä
·
Köpte ett par nya byxor igår när jag snabbt sprang in till H&M. Pappa skulle göra några ärenden i Kokkola så hängde på. Var faktiskt ovanligt pigg efter 5 timmars sömn, men dagen rullade på.
·
Även måndagen gick snabbt och nu sitter man här i mörkret och deppar över att det är så otroligt kallt ute. Att fota dessa bilder var en utmaning. - 20 grader och jag kände mig som en isbit där ute.
5
Sara

Va kul att du är med och tävlar! :D Jag hör av mig när det är avgjort! :)



Kramar



Jätte fin blogg btw :D

Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Hej där!

Titta gärna in i min ny startade blogg som handlar om min dröm att bli ung mamma samt en klick inredning:)Kramisar

Sara

Hej :D Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången! :)

Kram

lisa

januaris blogg är nu avgjord. klicka in på bloggen och se om det blev just du som vann!

kram :)

Ammii och Bell

Hej :) Fin tröja :)