Snow on the ground

 
Jacka_Gammal, Skjorta byxor och skor_H&M
 

Jo, blev en lite förändring idag. Förra veckan fick jag nog på mitt hår och bad mamma beställa en tid till frissan vilket resulterade i att håret rök. Känns så befriande och jag är faktiskt väldigt nöjd över resultatet. Minns knappt när jag hade så här kort hår sist. Men alltid bra med förändring. ♥
12
Victoria

VACKER! <3

Elin

Oj finis <3

Anonym

Bokar man inte frissa tid själv när man e 18?

D E L i L A H

Hallon i stugan, :)
Hoppas allting är bra med dig.

Fin blogg.

Kika gärna in hos mig också!

XoXo,
Delilahgirl.

Johan

Snygg klädsel.

Clara Ringqvist

Så glad jag blir att du tycker det!
Tack snälla fina du!

emma

Vad fint!

Anonym

så fin bild!

Amanda | Fotograf

åå rött hår vad fint :D

MIRA

Vilka fina bilder :)

Charoline

Snygg outfit! :D Fina bilder! :)

Jane

Vad mysigt med snö! Jag längtar tills vi får lite haha :)

sv. Tack ska du ha! :)