The color

 
En färg som jag kommer satsa på denna höst. Burgundy är en så härlig färg och väldigt inne nu i höst. Just nu är jag ute efter det perfekta nagellacket, men mitt sökande går inte så bra. Ska fortsätta mitt letande! ♥
 
Hair - Hår - Mode - burgundy - fashion - inspiration
13
Mary

sv: tack snälla :D

Sofia Holmberg - Foto / Musik

SV: De ska bli superhärligt verkligen :)

Åh, gillar också burgundy! Speciellt på läpparna :)

Lilly

Älskar färgen, så jäkla snygg!

Lilly

Så jäkla snygg färg, älskar den!

FlizanLizan

Gillar bilderna :D

Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad!

Ja visst är dem! :)

Gud den där färgen är alltså To die for!

Josephine

Favorit färgen för hösten :D

Celisty

Heej kolla gärna in i min blogg, har börjat blogga igen så jag skulle bli jätte glad om ni kunna ta en klick och gå kolla !! Puss❤

Hanna

Så snygg färg!

Kajsa

Hej va gärna med i min "veckans grymmaste".

MOA ~ brunetten i homs

Riktigt snyggt alltså! :D Tror att O.P.I kanske har något lack i den färgen ungefär? Du kan ju kolla! :)

Elle

absolut älskar den färgen! är ju typ ett måste i höst :D

Julia

Jag köpte ett nagellack i den här färgen från oriflame ifjol, stor favorit!