Do you want to build a snowman?

 
Åh, är så förälskad. Igår var jag, Joakim och hans syster på bio och såg Frozen. Aaaaah! Den var så underbar. En av mina favoriter. Helt klart. Just nu kan jag inte låta bli soundtracket! Tror mamma blir galen snart när jag spelar det på repeat. Kan knappt vänta innan den kommer på DVD. ♥
 
Frozen
9
Ellen Felixson

Den verkar bara för mysig, måste verkligen ses när den kommer på DVD :)

Jasmine

Men neeeej, vill också see den! Very much jelly

Madeleine

åå jag vill verkligen se den :D

Rebecca Nilsson | Just be yourself!.

Hur var filmen, var den rolig?:) För oss har den inte premiär för än 31/1 :/

Öznur

Vill också se den! Får ta och göra det snart! :)
Lust med ett bloglovinbyte?

frida

ååh vill också se den! :)

Svar: Du ska absolut se den! Den var så underbar!! :)
Felicias mode

joanna bergman

hej där! :D

jag tänkte bara tipsa dig om en sak, om du går in till mitt senaste inlägg (med de nya skorna jag köpte därifrån) och kommenterar din mail skickar jag dig ett unikt erbjudande. jag bjuder då personligen in dig till members. på members finns det massvis av kända märken som har upp till 70% rabatt på olika varor, exempelvis makeupstore, nelly.com, gant och mycket annat. det är superlätt att gå med. hoppas detta var av intresse! du kommer inte ångra dig! hihi, ha en fortsatt bra dag.

EMMAWHO

Haha åh, vill se den! Höll på att skratta ihjäl mig när de visade en bit ur den på julafton

OLIVIA

Åh den skulle jag vilja se!

sv: åh tack :D
kramis♥