I may love to shop, but i'm not buying your bullshit

 
Har spenderat hela dagen med familjen i Vaasa. Har shoppat allt för mycket, min garderob hatar mig just nu och ätit hur mycket som helst på RAX. Vi hann även med ett café besök. Är nu hemma med benvärk och annars helt slut i hela kroppen. Att shoppa är mycket ansträngade! ♥
 
1. Favvolåten just nu, haft den på repeat hela bilresan. Så vacker! ♥ 2. RAX! Bara älskar deras lökringar. Åt hur många som helst. 3. Provrumspic. Classic. 4. Kanye West gjorde min dag. Hur snygg topp som helst. Älskar. 5 & 6. Kaffepaus. Drack en Latte Macchiato som var supergod. 
8
FASHION BY IDAG

SV: Åh, tack Felicia!! :)

Alltså rubriken är så jävla grym ju!

SOFIA

sv: åh, tack :D
KRAM

Malin

Du fick en blogg award av mig om du knr fö de :D

FASHION BY IDAG

SV: Tack så mycket Felicia!!

Matilda

Haha helt kär i inläggets rubrik.. Bästa på länge ;)

Ebba Molin

SV: Ja den verkar lovande! :-)

rebecca

svar: ja, hon har så himla snyggt hår.

Carolin

Du har kanske världens vackraste hår :) kram från Min Boudoir