Autumn Tag

Hittade desså frågor HÄR
 
 
1. Favoritläppstift:
 
Använder tyvärr inte läppstift så har inget favorit
 
2. Vad är din favorit trend nu i höst:
 
Måste nog vara allt stickat, att få klä på sig en mjuk, skön och varm tröja och bänka sig ner i soffan med en kopp varm choklad. Favoriten just nu.
 
3. Favoritljus i höst:
 
Doftljus. I alla möjliga dofter. Själv kör jag på körsbär just nu. Doftar så ljuvligt. 
 
4. Har du några hösttraditioner?
 
En tradition som jag, mami och syrran har är att ha en gemensam shoppingrunda förrän skolan börjar, varje år. Ny termin, ny garderob!
 
5. Vad tycker du är bra med hösten?
 
Att mysa. Att inte behöva gå ut utan bara sätta sig under en filt med en kopp te och en bra tv-serie. Jag älskar alla färger också. Även höstens mode. Alla jackor, alla tröjor, jeans. ♥
 
6.Vad är ditt favoritplagg i höst?
 
Helt klart denna! Mysig och skön! 
 
7.Favorit nagellack:
 
Har nyligen köpt ett underbart nagellack från Depend. En härlig rödbrun färg, som matchar med tröjan över! 
 
 
8. Favoritdryck: 
 
Vanilj te eller caffe latte. Perfekt i höstvädret!
 
9. Favoritsnack:
 
Digestive. Min craving i höst, haha!
 
10. Vilken kändis inspirerar dig i höst?
 
Blake Lively
 
 
 
Nu vill jag också veta vad dina favoriter i höst är! Om DU har en blogg och känner för att göra denna "autumn tag" så kommentera i kommentarsfältet så att jag vet att du gjort en! ♥
Autumn tag
5
MADDISENJ.SE

Stickat funkar alltid på hösten och vintern :D

Rebecka

Hösten är ju inte så dum ändå :)

Jessica

Åh vilken rolig! Har gjort den jag med nu :)

↳ k a r o l i n a ▴ everylastminute

Åh. Ska nog också göra denna! c:

Angelica lindholm

Hej, gjorde denna tag på min blogg nyss.