July Favorites

Klädesplagg:
 
 
 
Alla sorters crop tops. Kan inte få nog. Perfekt med en kjol eller ett par midjehöga shorts! Så har jag varit klädd halva juli! 
 
Böcker:
 
 
Denna månad har jag hunnit läsa 4 böcker men dessa två var mina favoriter. Jag var lite skeptiskt mot Lisa Bjärbos Vi måste sluta ses på det här sättet men den var superbra. Rekommenderar den varmt. Och Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan var också riktigt bra! 
 
Musik:
 
 
1. Break Free - Ariana Grande ft. Zedd , 2. Colbie Caillat - Try , 3. Kiesza - What is love , 4. Rude - Magic!
 
 
1. Isac Elliot - baby I , 2. Kina Grannis - Oops i did it again , 3. Iggy Azalea - Black Widow ft. Rita Ora , 4. Fifth Harmony - Bo$$
 
Film:
 
 
 The Fault in Our stars, behöver jag säga mera!?
 
Serie:
 
 
 
Mat:
 
 
Besökte Cindy's diner för att prova deras goda hamburgare! Mums!
 
Händelse:
 
 
Fick en ny familjemedlem! Söta Alfons!
 
 
Återupplevde minnen på Kälviä djurpark!
 
Random:
 
 
Jakobsdagar!!!!
 
 
Juli - July favorites - favoriter
5
Pouline

sv: tusen tack!! puss

fashion

Vilka bra favoriter!! :D

jacquiline

Så fina bilder!!

Elin

Fina bilder :) Enkel och jättefin outfit högst upp!

kristin

Vad handlade böckerna om? :) skulle verkligen behöva läsa nå nya, bra böcker.