Lace Bra

 
1. Lucy Lace Bra 2.Trekantsbh 3. Trekantsbh 4. Stine Bra
 
Något som jag absolut ska satsa på nu i vår är dessa trekantsbh:ar. När det börjar bli lite varmare och man kan använda mera trasparanta kläder är dessa bra att ha under. Är helt förälskad i Monkis Lucy Lace Bra (nummer 1). Har drock redan inskaffat nummer tre, den är från H&M. Dock har jag en i svart eftersom det passar mig bättre eftersom jag är så himla blek. Men spets är helt klart något som jag kommer satsa på nu i vår.
fashion - lace bra - spets - triangelbh - underkläder
3
Sofie Westberg | sofiewestbergs.se ♡

Jag vill också satsa på tunna trekantsbh:ar. Så skönt att kunna varva mellan en vanlig bh och en trekants. Plus att det är sjukt snyggt!

sv: Nämen, tusen tack fina du! ♡

Svar: Håller med dig! Och bekväma är de också! En bh kan ju vara hur obekväm som helst! :)
Felicias mode

Jenny Persson

Åh, så fina!

Svar: jaa visst är de!!
Felicias mode

Paulina

-Tack så mycket!

Den röda var ju ursnygg!