Coconut & Passion iced tea

 
Häromdagen testade jag ett av recepten som kom med min mugg. Jag ville testa Coconut & Passion iced tea, och det var dessutom enklast eftersom jag redan hade Coconut & Passion teét hemma. Ett riktigt enkelt recept, bara att koka upp vatten och lägga i teét, tillsätt ½ liter kallt vatten och lite socker och ett par klyftor citron. Supergott när det har fått stå i kylen en stund! ♥
blossom - drink - iste
10
i s a b e l l a w l

Svar: Ja super gott var det!! ♥

matilda ♡

Verkar supergott! :)

Sv: visst är dem? :D

Liborius

gott:)

Lina

Ser riktigt gott ut!:)

TIDSTJUVEN

Mums, det där låter ju hur smarrigt som helst. :) Var har du köpt muggen förresten?

Svar: Hittade den inne på Blossom!! Endast 5 euro! Och smarrigt var de! :)
Felicias mode

maja

gott!

Katta

Jätte fin blogg du har :) Kicka gärna in på min blogg kram!

TIDSTJUVEN

Wow, måste absolut besöka Blossom nästa gång jag är till Jeppis då. :D Tack för tipset!

maja

sv: tack :D

sandra

Ja men det här lät ju inte allt för illa heller. Måste testa!