Veckans planer

 
Måndag idag igen. Har börjat denna vecka med shopping i Kokkola. Var tvungen att söka upp en klänning till bloggjulfesten som äger rum på fredagen. Är det någon av mina läsare som också ska dit? Kom hem med en söt liten klänning, så jag är nöjd. Jag tror att mamma trodde att jag inte skulle hitta någon, men vi hade tur denna gång. 
 
Annars har jag ett fullspäckat schema denna vecka. Måste till halkbanan på onsdag, andra skedet snart klart. Senare på kvällen får jag köra ända till Kokkola för att gå på ett bloggevent. Yes! Det är ju också lilla jul denna lördag. Ska spendera lördagen med familjen, vi ska äta gott och ha Singstar-tävling. Har redan börjat öva! 
 
På söndagen ska jag endast ta det lugnt och njuta av att vi snart går in i December. Jag är lite efter med julklappar och sånt, men jag har så himla svårt att veta vad jag ska köpa till folk. Känner på mig att jag är en av dem som är ute i sista sekunden. 
 
Hoppas ni får en riktigt bra vecka! Kram!
 
 
 
bloggevent - veckans schema
6
Andreas

Sir att du har ganska fullboka viko äntå! :D

mot plus

lycka till med halkbanan! går nog bra! =)

Elin Johansson

Sv: Tack så jättemycket :)

Rebecca Ljung

ps, du har en bloggutmaning på min blogg!! ;)

direktlänk : http://rljuuung.blogg.se/2014/november/blogvember-challenge-2.html#comment

Julia Gavefalk

Sv: Vet inte tror den kostar runt 400 kronor. Men den finns dock inte kvar då det var ett sammarbete med en designer. Kram :)

Matilda Wikblom

Så kul att du också kommer på bloggjulfesten :)