Att vakna upp till snö

 
Godmorgon på er! Så skönt att få sova länge idag. Igår blev det en väldigt intensiv dag. Fick nämligen stiga upp kl. halv 6 för att hinna med tåget som skulle ta mig och mamma ner till Helsingfors. Vi spenderade hela förmiddaggen på Bokmässan i Böle. Kul att göra något nytt för omväxling. Vi blev dock lite besvikna, de reklamerar för att det även ska finnas svenska böcker. Visst hade de ett par intervjuver av finlandssvenska författare, men alla de som sålde svenska böcker kan jag räkna på hand. Mamma som var så taggad på att hitta nya böcker att läsa, hittade endast de böckerna på finska. Vi tog senare tåget hem 15:30 och kom hem runt 19:00. Det är ju så enkelt att åka tåg. Blev tidigt i säng för min del iallafall. 
 
När jag vaknar upp är snö det första jag ser när jag drar upp gardinerna. Jag bänkar mig i soffan med min frukost och påbörjar mitt andra avsnitt avUnder the dome. Hoppas att ni får en superfredag!! ♥
frukost - snö - vinter
2
Ljuvliga Drömmar

Fuskigt med snö :) Längtar tills snön kommer lite längre söder ut!

natalie

åh vill också gå på bokmässa!

Svar: böcker <3
Felicias mode