Den tjugoförsta oktober

 
Idag är det inte vilken dag som helst, nej för idag är det nämligen min födelsedag!!!! Wiho, grattis till mig! Har redan haft mamma och syster på besök. De hade med sig latte och chokladtårta från Café Fredrika. Varje år vill jag att just min födelsedag ska vara en av de bästa dagarna på året, man ska bli lite bortskämd osv. Hittils har min dag varit bra och jag hoppas att den blir bättre! Man fyller ändå bara en gång om året! 
20 år - Grattis - Paulig - chai latte - födelsedagskalas - godis - kaffe
5
Linnéa

Vad kul att din dag börjat bra! Och grattis på födelsedagen :)

Karolinas Kaos

Grattis på födelsedagen! :)

Elinmargaretas

Wiiiee grattis! ♥♥

Ida-Marie

STOOORT grattis på födelsedagen :) kram <3

Mommo

Va fin du e, o grattis än en gång.. kram

Svar: tack så jätte mycket min fina mommo ♥
Felicias mode