Tårtkalas

Vi kör på mumintema igen! Syster har verkligen samlat på sig ett par. 
 
Såklart så måste det ju Instagrammas. ♥
 
 
Underbar dag. Idag har vi återigen samlat släkten hemma i Larsmo för att denna gång fira mig, den blivande 20-åringen. Jag fyller nämligen om ett par dagar (äntligen min tur). Syster står för bakverken, jag bad om något med choklad och fick en cheesecake med en massiv chokladfyllning med innehållet av vit, mörk och vanlig mjölkchoklad. Hon fixade även ihop en Budapest rulle och en laxpaj som förrätt. 
 
Jag tror att alla var mätta och belåtna när de lämnade kalaset. Även jag hade svårt att röra på mig. Fick även ta hem lite tårtrester, lär nog räcka ett bra tag. 
20 år - budapest - cheesecake - choklad - kalas - tårta
3
Linnéa

Cheesecake'en ser gudomlig ut!

jenny

oj finns det månne något recept på kakan? Ser super god ut!! :)

Svar: jodå! kika in imorn för receptet :)
Felicias mode

Emelie

Så gott allt ser ut! Kan man få receptet på cheesecaken? :)

Svar: absolut, kika in imorn!! :)
Felicias mode