Varför jeans?

 
Såhär ser man oftast mig, i ett par bekväma mjuka byxor och en enkel tröja. I tisdags (när jag tog dessa bilder) hade jag till en början på mig ett par svarta jeans, lite tighta och spänner åt. Tänkte att ja men nog ska dethär gå bra. Nog ska jag klara hela dagen i dessa jeans. När halva dagen gått pallade jag inge mer, av med de tighta jeansen och på med de mjuka, bekväma byxorna som jag faktiskt skulle kunna bo i.
 
Jag är verkligen ingen jeanstyp. Jag vill inte ha på mig något som spänner på runt mage och lår. Hellre föredrar jag byxor som är lite lösare och som jag trivs i. Men ändå så kryllar det av jeans i min garderob. Att jag aldrig ska lära mig. Dock har jag inte köpt ett par jeans på ett bra tag nu. Bra Felicia. Kanske borde ta och sälja något par? 
jeans
1
jessica

lever också i tights och mjukisbyxor! dock har jag ju ett annat problem än dig då mina knän är för svullna för att komma ner i jeansen..;)