Hemma hos mig

bilderna är inte tagna samtidigt därav olika ljus i bilderna.
 
Lite detaljer från min lägenhet. Såg att jag inte hade fotat några detaljer från köket men det får komma i ett senare inlägg. Ja, såhär bor jag då. I en lägenhet på 27 kvadrat i lilla Jakobstad. Jag känner att för varje dag som går blir det mera hemtrevligt. I början av denna vecka fick jag också min soffa in i lägenheten och det blev så himla mysigt. 
 
Älskar verkligen mitt lilla hem. Speciellt om kvällarna med små ljus, min turkosa filt och en riktigt bra film är det som bäst! ♥
bok - hemma hos mig - jakobstad - ljus
4
Maria

Så fint med rönnbär som dekoration :) Här finns lite detaljbilder från mitt hem, ifall du är nyfiken :) http://marvelicious.blogg.se/category/inredning-prylar.html

TIDSTJUVEN

Din soffa ser verkligen supermysig ut! :D Säkert helt perfekt att mysa ner sig i med en bra bok.

Svar: oh ja, den är så himla mysig! Perfekt att mysa i en sen höstkväll!! :D
Felicias mode

Elinmargaretas

Oooh soffan är på plats nu! Va fint :)

Linda

Vad mysigt! :)