Q/A

 
Hur ser du på bloggvärlden? Tror du den kommer att utvecklas? Och hur tror du att din blogg kommer att utvecklas?
 
Hjälp vilken svår fråga. Jag ser bloggvärlden som nånting coolt. Att det ändå finns så himla många som bloggar, själv skulle jag ju vilja ta del av så många som möjligt. Och jag tror också att bloggvärlden kommer utvecklas. Jag känner det på mig, att bloggare kommer att få mera uppmärksamhet ( hoppas också att de mindre bloggarna kommer få synas mera ). 
 
Vad jag tror om min blogg då. Kommer den att utvecklas? Skulle verkligen vilja arbeta mera med bloggen, mera intressanta inlägg och sånt. Så det kanske kommer i framtiden. Som det ser ut nu så har jag ingen bra tillgång till internet i min lägenhet men ska nog försöka arbeta på det så att jag får tillbaka min bloggmotivation. ( den är mkt låg just nu ). Så svaret på frågan om min blogg kommer att utvecklas, ja det hoppas jag men jag vet ännu inte hur. 
 
Varför började du blogga?
 
Oj, ja det måste vara någon efter att jag upptäckte Kenzas blogg, läste den konstant för många år sedan och tänkte att dethär verkar roligt. Så med ett gemensamt beslut med en vän gjorde vi varsin blogg och bloggade om vår vardag och outfits. Den bloggen finns inte kvar, gjorde min första blogg på blogspot, vilket kanske är tur för de bilderna var hemska haha!
 
Vad är det bästa med att blogga?
 
Det måste nog vara alla fina kommentarer man får, när man får beröm för det man gjort så att säga. Då blir jag alltid glad och vill fortsätta blogga. Det finns ju vissa dagar när det inte finns någon inspiration och då funderar jag ofta varför jag egentligen bloggar. Men oftast så kommer den tillbaka på ett eller annat sätt!
 
Vem inspirerar dig?
 
 
 
Meghan Rienks, Gwyneth Paltrow, Ashley Tisdale, Molly Sandén
 
Beskriv dig själv med 3 ord
 
Envis
Bokmal
kaffetant
 
Hur mår du just nu?
 
Jo, jag mår helt okej just nu. Känns bra att få flytta in i egen lägenhet, börja på något nytt helt enkelt. Ta hand om sig själv och andra vuxna grejjer! 
 
 
Något du saknar?
 
Att vara ung. Kanske högstadietiden, inga problem, inga bekymmer. Allt var okej. 
 
Något du drömmer om?
 
Framtiden. Pengar. Kaffe. Att alla ska må bra.
 
Hur ser vardagen ut?
 
Just nu: vaknar upp, dricker en kopp te, fixar frukost, går ut på en promenad, umgås med pojkvännen, fixar middag, sätter mig i soffan med en tv-serie. Så enkel är min vardag just nu.
 
Och så finns det en del som gärna vill höra om min framtid, så nu gäller det:
 
Vad har du för framtidsplaner?
 
Just nu kommer jag att bo i min lägenhet i ett år, försöka skaffa ett jobb osv. Som några av er kanske vet så sökte jag in till skolor detta år, men tyvärr så slapp jag inte in, vilket inte var så kul. Ville verkligen börja studera iår, kände att jag var redo. Men får köra ett mellanår till då.
 
Vilka skolor sökte du in till?
 
Utvecklingspsykologi i Vasa och Kostvetenskap i Umeå.
 
Vad vill du jobba med i framtiden?
 
Har länge varit osäker på vad jag vill bli, vad jag vill jobba med i framtiden. Men NU, på senaste tiden är jag nästan säker på min framtid. Har på senaste varit väldigt intresserad av kost och hälsa och vill gärna jobba som näringsterapeut/dietist, något med kost helt enkelt.
 
Hoppas att ni fick lite hum om min framtid och mina framtidsplaner. Var svårt att försöka få in det viktigaste men detta får duga.
 
 
 
 
 
frågor - svar
1
TIDSTJUVEN

Vilka intressanta frågor och svar! Jag gillar verkligen dina funderingar om det ena och det andra. Du verkar så jordnära och klok. :)

Och så håller jag verkligen med dig om att framtiden kommer föra med sig att bloggvärlden utvecklas och att även mindre bloggar kommer att få mera synlighet. :)