Roliga nyheter

Gissa om jag blev smått överraskad i måndags. Som sagt så tror jag att ni har hört talas om Bloggkryssningen som ska äga rum den 11 oktober. För någon vecka sedan deltog jag i en tävling på Fru Z:s blogg där man kunde vinna en presentcheck till just den bloggkryssningen. Igår fick jag veta att JAG är vinnaren av den tävlingen och har vunnit en presentcheck. Så gissa vem som ska på bloggkryssning den 11 oktober? 
 
 
Åh, blev så himla glad! Jag ville verkligen åka men var rädd att jag inte skulle ha råd. (att vara arbetslös är svårt). Är så himla taggad och kan knappt vänta!! 
bloggkryssning - fru z
2
Elinmargaretas

Ojj men gud! Grattis vännen :D

TIDSTJUVEN

GRATTIS! Alltså gissa om jag är avis! :D Jag skulle sååå gärna vilja åka, men har inte riktigt ekonomin till det just nu. Njut lite för mig också! :)