Söndagsdejt och fika

 
Efter en lite tråkigare lördag bestämde jag mig att denna söndag ska jag verkligen hitta på något. Så först blev det söndagsdejt med Mikaela. Vi tog varsin Smootie inne på Maj's glasscafé, vi hade inte testat dem ännu så igår passade vi på. De var så goda och så fräscha! 
 
Senare mot kvällen blev det fika hos päronen. Där blev vi bjudna på rabarberpaj och choklad och diskuterade ett och annat. Efter fikat var det dags att fota outfit, vilket Joakim gladeligen ställde upp på. Den kommer komma upp lite senare här på bloggen! 
 
Och som avslut på dagen bänkade jag mig med datorn i sängen med två serieavsnitt! 
eila - muumin - rabarberpaj - smootie - valio - valio eila
5
ISA

det där såg inte helt fel ut du tjejen! fräsch dryck! :D

ISA

det där såg inte helt fel ut du tjejen! fräsch dryck! :D

fhoden.blogg.se

Päronen? Wtf?

Anonym

Päronen? Wtf?

VickI

Päronen? Wtf?