Ibland är vi värda något lite extra

Något jag tycker om och som jag tycker är jätteviktigt är att skämma bort sig själv. Ibland så behöver vi något som piggar upp vår vardag. Det kan vara allt mellan en påse lösgodis, kvalitetstid med en vän eller ett hemma spa. När jag vill skämma bort mig själv går jag till mitt favoritcafé in i stan, beställer en latte och tar fram en bra bok. Där kan jag sitta ett bra tag och bara njuta. 
 
Det var precis vad jag bestämde mig för att göra idag. Efter karriärträningen körde jag direkt in mot stan, dessutom var jag extra sugen så tog en vitchokladbrownie också. Den var supergod så kan varmt rekommendera den. De bästa bakelserna finns vid Maj's glasscafé. Tog sedan fram min bok och njöt av varenda sekund (och varenda tugga av brownien). Det blir oftast så att jag en gång i veckan vill skämma bort mig själv, ibland kör jag också ett hemma spa med en ansiktsmask och fotbad. Bara pysslar om mig själv. 
 
Så om ni har tid över, tänkt på er själva en stund. Vad skulle just du skämma bort dig själv med. Och se också till att ni uppfyller just det. Fast det bara är en kopp te framför din favoritserie, just do it! ♥
3
mamma

Så sant gumman! 💜💕💟skäm bort dej lite och njut....livet går inte i repris!

Vicki

så glad att se att du KAN skämma bort dej själv ibland. Vid såna tillfällen kan jag se dej som inspiration! ❤️ hoppas att du kan njuta av det då oxå! Är så orolig bara.❤️

Linn

Håller verkligen med om att Maj's är mysigast å överlag trevligaste stället i stan! :)