Måndag igen

Lördagens frukost, älskar att lyxa till det ibland! 
 
Måndag, tjugosjätte januari. Snart kliver vi in i februari. Och jag känner att jag står och stampar på samma ställe. Med allt om ni frågar mig. Förra veckan var en sån vecka när allt var tråkigt. Har ni någon gång känt så, att allt ni tänker och gör är tråkigt? Ja, så kändes förra veckan iallafall. Så ska försöka få denna vecka att bli lite mera livad. Om ni har tips på saker jag kan göra så släng in en kommentar. Tar gärna emot era förslag och idéer! ♥
 
Iallafall så har jag börjat denna dag med att skicka in en arbetsansökan, så nu håller vi tummarna. Glad att jag ätnligen tagit mig i kragen nu och börjat söka arbete. (lite beröm måste jag ju ge mig). Tror att jag annars skulle bli knäpp av att bara sitta hemma och titta igenom serie efter serie (ja det är så det ser ut hemma hos mig nu för tiden). Men vilken tur att tjejerna kom hem i helgen så att jag äntligen fick se annat folk. 
 
Hoppas att ni får en riktigt bra vecka!! ♥
frukost - tankar
3
N

gott!

VERONICA - fashion blog

Gud så mysiga och härliga bilder! :) Vad gos! Hoppas du får en grym vecka fina du, kramar tjejen!

vickiii

bio med vickitoria på nyaste depp?