A list

10 saker jag tycker om:
 
- Katter
- Latte
- Omtänksamma människor
- Bekväma byxor
- Morgonpromenader
- Frukost
- Tv-serier man inte kan sluta se på
- Sena sommarkvällar
- Böcker
- Leenden
 
9 saker jag tycker mindre om:
 
- ärtsoppa
- människor som är sena (jag är alltid i tid)
- att ha tråkigt
- sjukdomar
- min näsa
- stenar i skon
- när någon kittlar mig
- långsamma datorer
- minusgrader
 
 
8 saker jag vill göra i framtiden:
 
- köpa en ny dator
- resa
- studera
- flytta till en större lägenhet
- få ett yrke
- träffa nya människor
- ta dagen som den kommer
- inte stressa
 
7 favoritmaträtter/drycker:
 
- Vårrullar
- Makaronilåda
- Latte
- Mammas hemmagjorda pizza
- Lax
- Nudlar
- Grönt te
 
6 saker jag är rädd för:
 
- att bli ensam
- att gå ensam hem en sen kväll
- att bli kidnappad
- trafikolyckor
- älgar
- framtiden
 
 
5 saker jag ser framemot:
 
- sommaren
- att tjäna pengar
- börja studera
- fika med en vän
- Sverige-resorna
 
4 ord som beskriver mig:
 
- glad
- energisk
- självständig
- positiv
 
3 bra låtar:
 
- Banks-Under the table
- Hold back the river-James Bay
- Walkashame-Meghan Trainor
 
 
2 bra serier:
 
- Sex and the City
- American Horror Story
 
1 bra köp:
 
- min soffa
 
Listan hittad HÄR
lista
5
Jarina

Svar: Tack snälla du, vad glad jag blir :)

Wilma

Sv; Tack vad snällt!! Kram

daniela

ååh va ja blev sugen på vårrullar nu haha :D

Amanda Engberg

Var roligt att läsa! :)

Kram

Ida - foto & häst

härlig lista! :D så mysiga bilder oxå :)