A makeover

I helgen fick jag åter igen en total makeover. Amanda var hemma och såklart måste man passa på. Eftersom att jag oftast bara använder lite foundation och mascara ville jag testa på något mera drastiskt. Och såhär är resultatet. Detta var också första gången jag använde lösögonfransar, vilket jag tyckte var roligt. Och konstigt. Mina ögonlock blev helt plötsligt lite tyngre.
 
Men oj vad jag blev nöjd med resultatet. Själv skulle jag vilja lära mig allt detdär, för visst skulle det vara roligt att variera sin sminkning ibland. Men Amanda är superduktig så helst får hon fixa mig, det blir bäst så! 
 
makeover - makeup
8
Ida-Marie

Åh va du passa, sådär ska du ha nångång så ja får se in real life sen ;)

Ida Lindborg ♡

ååh så fin!

Sv. Tack snälla! :D

Amanda

Felicia jag får dra lite kurs åt dig så lär du dig nog, det är inte så svårt:) Va roligt att du blev nöjd och att du fick bort fransarna ;D

Svar: oh ja, en kurs sku sitta bra!! <3
Felicias mode

daniela

supersnyggt!!

Nina

Åh så snyggt! :D Att leka med smink är så roligt :)

JENNYH - Mammablogg

Oj vilken skillnad =) men jag tycker du är fin utan smink också!

Jessica Antemyr

Blev riktigt snyggt! :)

Hanna K

Åh så fin sminkning! :)