Just Like Carrie

 
Kjol_H&M
Crop top_Seppälä
 

Vilket härligt väder vi haft dagen till ära. Har äntligen fått inviga min nya "Carrie Bradshaw-kjol" som jag hittade inne på H&M för ett bra tag sedan. Älskar den! Jag hoppas bara att jag får klä upp mig flera gånger under sommaren så att jag kan använda den! ♥
Carrie Bradshaw - Seppälä - sex and the city
5
ronja

snyggt!

daniela

så snygg croptop! och va söt du e på sista bilden :)

Elin Gåhlin

Jätte snygg outfit! Älskar croptopen!:)

Maria

Härlig outfit! :)

Carolina

Jag har följt med din blogg nu en tid och jag tycker verkligen om den! Du skriver jätte bra och bilderna du tar är minst lika bra. Älskar dina outfit bilder och hoppas på flera sådana :-)

Svar: men ååh tack så mkt fina du! Vad glad jag blir! Såklart så kommer det komma upp flera outfitsbilder! bara att hålla utkik! :D
Felicias mode