Thursday

 
Varför är det alltid så att när man har sovmorgon så vaknar man ändå runt klockan 7? Iallafall så har jag haft en mysig morgon men långfrukost, lite julmusik, skolarbete och tända ljus. Min skoldag börjar nämligen vid ett idag, med en lektion på en timme och 45 minuter. Men imorgon för att inleda helgen och så så har vi lektion från halv nio till tre. 
 
Någon annan som tycker det är skönt att det är fredag imorgon? Motivationen till studierna har inte varit på topp denna vecka så känner att en helg är precis vad jag behöver. Dessutom så kommer jag få fint besök, familjen kommer nämligen hit för att fira lilla jul och första advent tillsammans med mig. Det ska julpyntas och mysas till 100 %. 
3
Annsoh

mys outfit!! :D

mamma

Vi väntar oxå att få komma och fira lilla jul med dej 🎄⛄💜

Amanda

Jättefin mys outfit! :D