En kall eftermiddag

 
Igår tog jag fram vinterjackan. Jag kan inte cykla en dag till i bara läderjacka. Dehär senaste mornarna har det varit minusgrader när jag cyklat iväg till morgonföreläsningen. Och jag som fryser väldigt lätt klär mig i flera lager och när jag sedan kommer fram till Univeritetet är jag genomsvettig. 
 
Nu har jag två inläsningsdagar framför mig, vilket innebär att jag är ledig i 4 dagar. Men det innebär också att jag måste plugga. Och jag är verkligen riktigt dålig att plugga på helgar. Jag hittar ingen motivation. Får nog söka mig in till stan och sitta på någoyt café. Det är den ända lösningen. Hur pluggar ni bäst?? Skulle behöva få några bra tips nu (tentan närmar sig)!!!
1
Maria-Alexandra

Biblioteket brukar vara en bra pluggplats. Det är så tråkigt där att man inte har något annat att titta på än sina böcker :)