Lite annorlunda fredagsgodis

 
Vilken härlig fredagskväll jag hade igår. Fast man är ensam kan man göra det mysigt. Jag gick en vända till Ica Maxi för att panta lite och köpa en stor påse fredagsgodis. För min del blev det massa nötter, med choklad och yogurtöverdrag. Det är det jag har gottat mig i nu ända sen jag flyttade till Umeå. 
 
Så igår kväll bänkade jag mig i soffan med min stora påse nötter framför filmen the Addams family (som faktiskt finns på min lista med filmer jag ska se under oktober månad). När filmen var slut orkade jag knappt ha ögonen uppe. Man blir rätt trött av studier! 
fredagsgodis - fredagsmys - ica maxi - nyttigt - parrots - the addams family
7
Thea

Åhh, älskar! <3

Svar: jaaa <3
Felicias mode

Jenni

Det bästa fredagsgodiset! :D

Svar: ååh ja <3
Felicias mode

Maja H

Så mysig kväll!

Karro

Bääästa godiset :D tror jag ska köra på samma ikväll!

ISA

Men naturgodis är inte illa det heller! så gott :)

Hillevi

Så gott!

Ida-Marie

Åh parrots är så gott :D