Vecka 41

En liten uppdatering på inkommande, vad har hänt denhär senaste veckan?
 
 
Jag har firat Kanelbullens dag och käkat två stycken kanelbullar! Finns det något bättre?
 
 
Jag har kommit hem helt utmattad efter en dag i skolan. Har försökt pigga upp mig med mörkchoklad och kaffe. Försöker lära mig att dricka vanligt kaffe. Jag lovar att efter ett år på universitet kommer jag att ha lärt mig. (vanligt kaffe är billigast #fattigstuderande)
 
 
Jag har också druckit Celsius och köpt choklad för 10 kronor på Ica Maxi.
 
 
Idag unnade jag mig en liten lyxigare lunch på Nya Konditoriet på Strömpilen. Deras morotskaka var OTROLIGT GOD!!!!! 
Celsius - Kanelbullar - kanelbullens dag - morotskaka - nya konditoriet - strömpilen
11
Cassandra Haraldsson

Mums vad mycket gott du ätit :D

felicia

Roligt med veckosammanfattningar! :D Du ser ut att ha haft en mysig vecka :)

Felicia Karlström

Ser ut som en härlig vecka! Ha en fin söndag nu:)

Svar: desamma duu <3
Felicias mode

Zara

Vilka härliga bilder! Ha en toppen söndag :)

Svar: du med! :)
Felicias mode

FrökenTV, bloggen om tv och film

ser härligt ut. mums med bullar

Svar: ååh ja <3
Felicias mode

a n n i k a

Gott!

Pisasday

Har alltid velat prova dom där Celsius dryckerna. Är de goda? Nyttiga? Ha de bra och lycka till med kaffet ;)

Svar: Aarå! De finns ju med eller utan kolsyra också! Men min favorit är nog Citron/Lime! Vet inte om de är såå bra för en men jag gillar att unna mig en nu som då ! :)
Felicias mode

Angelica

Ser ut som en bra vecka :D

Ida

Mysiga bilder!

Celine

Så härliga bilder!

Svar: ååh tack!! :)
Felicias mode

Frida

Finns inget bättre än kanelbullar ;)
Ha en grym lördag!
Kram

Svar: desamma tjejen!!
Felicias mode