My Secret Garden

 
Jag tror detta är mitt bästa köp på länge! Innan jag lämnade Finland sprang jag in till bokhandeln i Jakobstad för att spana in deras utbud. Jag hade nämligen ett presentkort dit. Jag vet inte hur länge jag har velat ha en av Johanna Basfords målarböcker. Ända sedan jag var liten har jag älskar att måla i målarböcker, att färglägga och vara kreativ är något av min passion. 
 
Så påvägen till Umeå satt jag bokstavligen och målade i tre hela timmar. När jag en gång börjar har jag svårt att sluta. Teckningen ni ser här ovan är den jag höll på med på resan dit. Och ja, det tog mig tre timmar att bli klar med den. 
 
Jag kan varmt rekommendera denna målarbok för dig som älskar att måla, som älskar att vara noggrann och för dig som vill varva ner efter en lång och stressig dag. När jag börjar måla så känner jag ett lugn inom mig.
Colouring book - Jakobstads bokhandel - Johanna Basford - Secret garden - Treasure Hunt
2
mamma

Vad finr det blev :)💜

Karro

Jag har precis köpt en målarbok för vuxna jag också, ett av de bästa köpen i år helt klart :D