Söndagslistan

Vad ska du göra idag?
 
Idag ska jag endast ta det lugnt, kanske kika lite på kemin men det är nog bara lite det. Imorgon ska jag ta en riktigt pluggdag. Mot kvällen så tror jag det blir en film och lite gottgott. Kanske en facemask, ska riktigt pyssla om mig själv. Älskar att göra det på söndagar! ♥
 
Vad har varit bäst i veckan?
 
1. att jag börjat komma in i studierna, börjat bygga upp lite rutiner och sånt. 2. När mamma kom hit, när hon klev av bussen i centrum och kramade mig. Finns det något bättre!!!
 
 
Vad har varit sämst i veckan?
 
Vädret. När man fått klä på sig en massa kläder när man cyklat till skolan och sedan svettats resten av dagen. 
 
Vad har du sett för filmer?
 
Jag har bl.a. sett Maze Runner. Läste boken för ett bra tag sedan ocg bestämde mig att nu måste jag verkligen se filmen när de snart ska släppa andra filmen på bio. Började också läsa andra boken för att hänga med. I fredags såg mamma och jag Shanghai Noon men Jackie Chan. En film jag ofta tittade på när jag var mindre. Den är ju så rolig. 
 
Vem har du snapchatat med mest?
 
Måste nog vara min syster och pojkvän. Dock lägger jag oftast bilder på min story istället för att skicka till enstaka personer.
 
Har du gråtit något?
 
Kände mig lite ledsen när jag såg mamma åka iväg med bussen idag, men det kan vi inget åt. Hon måste hem och jobba och jag måste studera. Så är det! 
 
Vad längtar du efter?
 
Att få krama min pojkvän! En riktigt stor kram skulle sitta bra nu. 
 
Vad vill du tipsa om?
 
Serien Don't trust the b**** in apartment 23. En serie som man kan titta på om man har tråkgt. Gogo!!
 
Vilken låt sammankopplar du med denna vecka?
 
Dör för dig med Danny Saucedo, en riktigt bra låt!
 
Vilka emojis får sammanfatta denna vecka?
 
Peace-emojin. Tror jag använt den flest gånger haha! 
 
 
 Hittade denna lista inne på Lauras blogg. Gör den du med!! 
Oatly - lista - söndagslista
1
daniela

maze runner e en av mina favoritfilmer!