De sista dagarna i Jakobstad

 
Jag har umgåtts med syster, familj och vänner. Här är vi uppklädda och fina inför bröllop! Och fina Werner fick hamnade också på bild! 
 
 
Käkade god middag förra söndagen när Elin precis kommit hem från en skön solsemester på Santorini. Inte alls avundsjuk. Ni ser hur solbränd hon ser ut. 
 
 
I onsdags så spenderade jag kvällen i staden på Spotlight, Kulturens och handelns natt. Vi började kvällen med att lyssna på Alina Weckström på After Eight. 
 
 
Sedan mötte vi upp Felix och Renske som är här på besök i tre veckor från Amsterdam. Vi strosade lite på stan men det var så mycket folk så vi tröttnade efter ett par affärer. 
 
 
Och som avslutning på kvällen lyssnade jag och Erica på Diandra som sjöng på gågatan. Vilken härlig tjej, vilken personlighet. Och hoppade och dansade på scenen och var hur glad som helst. 
 
Veckan gick snabbt. Nu återgår jag till gamla rutiner och studielivet. Jag vill tacka och bocka för detta sommarlov och längtar redan till nästa. Dock ska det också bli skönt att komma tillbaka till Umeå igen, fortsätta med studierna och träffa alla fina klasskamrater (jag hoppas ni läser detta hehe, hej på er). 
 
När detta inlägg kommer upp sitter jag på färjan mot Umeå med ett leende på läpparna! Vilken sommar det varit. En mycket annorlunda sommar, men ändå känns tre månader bara som en! Jag uppdaterar er mera när jag befinner mig på fast mark och släpat mig till mitt boende i stan! ♥
 
After Eight - Alina Weckström - Diandra - bröllop - friends & brgrs - jakobstad