Hotell Pilen

 
Choklad tackar man inte nej till! 
 
 
En väldigt over-sized badrock kan hittas på hotellrummet!
 
 
Jag beklagar ljuset i dessa bilder, men belysningen är verkligen dålig här på hotellrummet!!
 
Men hej på er! En liten uppdatering från Umeå är kanske något ni har väntat på (eller jag hoppas ju på det). För tillfället befinner jag mig på Hotell Pilen som är beläget rätt så nära centrum, tar inte alls länge att gå in till stan. Jag bor på ett enkelrum med gemensam toalett och det funkar hur bra som helst. Har knappt sett några grannar, förutom vid frukosten då, så det är rätt lugnt och skönt här. Det som är lite tråkigt är att rummet inte har något fönster (därav den dåliga belysningen), så det känns lite trångt och instängt. 
 
Här kommer jag att spendera två nätter till innan jag får tillgång till min lägenhet men det kommer gå så fort nu när vi har inspark för de nya kostvetarna. Det är allt från mysigt häng till sittningar ni i veckan och så ska jag också försöka hinna med en flytt där också, det är den hel massa program nu. 
Hotell Pilen - Umeå - badrock - choklad