ANY QUESTIONS?

Glad måndag på er! En stressig vecka har jag nu att se framemot och tänkte därför köra på den klassiska "frågestunden" här på bloggen. Det känns som att det är en evighet sedan jag svarat på era frågor. Nu kör vi!! Passa på att fråga det du funderat på, ingen fråga är för galen. Allt från hur många strumpor jag äger till vilka fobier jag har. 
 
 
Till helgen kommer jag att publicera ett inlägg med svar på alla frågor! 
 
Nu vill jag önska er en superbra vecka!! ♥
Felicia svarar - Frågestund - Q/A - frågor - svar
8
Daniela Skoglund

Om du jämför vasa och umeå, vilken stad gillar du bättre och varför? :)

Christina

Du studerar till kostvetare, visst!? Vad är arbetsmöjligheterna och uppgifterna för en sån? :)

Anonym

Hur lång är din utbildning? :) vill du flytta hem efteråt eller stanna i sverige?

Anonym

Är det svårt med långdistans förhållande? Tips till hur man får det att funka? :)

Ida-Marie Jungell

Kan du lista typ dina favorit bloggar, youtubers, instagrammare ? Typ de då får inspiration av :D

PJ:s byffé – från by till fe

Vilka är de största "kulturkrockarna" mellan Finland och Sverige som du upplever det? Österbotten och Umeå är rätt lika men det finns säkert ett och annat komiskt eller annorlunda som du stött på. Har du i Umeå alls fått frågan hur det kommer sig att du kan så bra svenska fast du kommer från Finland? En inte helt ovanlig fråga i södra Sverige för oss finlandssvenskar medan jag kan tänka mig att man i Umeå är mera upplyst.

Sigrid

Hur är det att studera på universitet? Gällande alltifrån själva studierna till det sociala :)

vickiii

hur gör du för att göra en dålig dag till en bra dag?
en positiv och en negativ sak med dig själv
hur är din självbild?