Come back again

 
Stickad tröja och skjorta_Gina Tricot
Tights_H&M
Skor_Din Sko
 
Så härligt att befinna mig på hemmaplan. Natten spenderades i Vasa hos Joakim och jag begav mig mot Larsmo runt klockan tio i morse. Har kramat om familjen och söta Alfons, spanat in familjens nya lägenhet, käkat lunch och fikat med mormor. Ja, en väldigt intensiv lördag. Måste passa på när jag endast är hemma i ett par dagar. 
 
Så denna outfit har jag rockat idag, länge sedan jag körde med skjorta och en stickad tröja över. Jag tycker det är så snyggt, speciellt om den stickade tröjan är i en crop top size! Me like! ♥
Dagens outfit - jakobstad - outfit
4
Sandra'

fina bilder och fin outfit :)

josephine Asplund

Snyggt! Blir det Mello ikväll eller ?
Lycka till med bloggen och hoppas du får en fin kväll!
Kram <33

Eleonora Adriana ♥

Fint :)

Celine

Mysig outfit!