I love weekends

Åh vilken härlig helg det varit! Så skönt att bara få ta det lugnt, mumsa på goda semlor och kolla en hel massa serier! Lite kvalitetstid med mig själv kan man säga. Dock var det en ganska jobbig snöstorm på lördagen som fick mig att hålla mig inomhus och nu har den snöstormen lett till slask och snöblandat regn. Men ändå så lyckades jag ta mig hel och hållen till skolan (med cykel). 
 
Men tillbaka till helgen, jag var ej aktiv med kameran men min snapchat har jag uppdaterat flitigt. Här är ett par bilder från min helg : 
 
LÖRDAG:
 
1. Självklart började jag dagen med en efterlängtad långfrukost med gröt, äppel och te. Där satt jag ett bra tag och bara njöt!
2. Jag passade på att repetera lite inför omtentan som jag hade idag (måndag), jag är produktivast på morgonen så jag passade på.
3. Var så himla sugen på semlor så gick ut i snöstormen för att handla lite OCH köpa två stycken semlor!
4. Och kvällen spenderades i soffan med serier och tog även fram målarboken! Så skönt att lyssna på podcasst och måla samtidigt. Blir lugn i själen!
 
SÖNDAG: 
 
1. Även denna morgon repeterade jag lite inför omtentan, det gick trögt men något fastnade.
2. Jag hade tvättid, vilket innebar att jag fick hela tre maskiner tvättade. Härligt! 
3. Kände också att jag behövde en förändring så möblerade om i vardagsrummet. Nu känns det som om rummet blev mysigare och hemtrevligare!
4. Och till fikat blev det såklart en semla och kaffe framför serier! Kan det bli en bättre eftermiddag? 
 
följ mig på snapchat vetja, feliciasmode
 
Skönt att få vila upp sig efter en jobbig vecka. Nu tar vi nya tag, bara en hel vecka kvar tills vi ska lämna in vårat grupparbete. Nu är vi på slutrakan. Vill önska er en riktigt härlig vecka nu! 
 
 
Helg - alkohol - frukost - gröt - harry potter - målarbok - semla - tvättdag