my weekend

 
Efter skolan på fredag var jag så himla sugen på naturgodis så senare på kvällen begav jag mig mot Ica för att plocka ihop en riktigt stor påse. När jag stog i kassan reagerade jag på att det blev rätt dyrt, men jag ba, nä nu äre helg och jag vill unna mig själv! 
 
 
Lördagsmorgonen såg ut såhär, med Lindahls kvart, te och päron. Vilken kanonstart på dagen. Och så en morgonpromenad och lite Harry Potter-läsning på det, jag klagar inte. 
 
 I helgen har det blivit en hel del fotografering, vädret har varit toppen så jag har passar på. 
 
 
Lördagens kvällsmål såg ut såhär, avocado- och ägg-mackor, apelson, te och lite choklad smög in där också. Denna helg har jag varit så himla sötsugen, ni förstår inte. 
 
 
Som sagt, vädret har varit toppen, inte ett moln på himlen under dagen. Perfekt vinterväder. Alla barn har varit ute i backen, åkt skridskor och busat i snön. Jag har gått till biblioteket för att låna flera böcker. 
 
 
Söndagens frukost bestod av gröt med jordnötssmör, lingon och lite russin. Åh frukost, vad skulle jag göra utan dig? Det kickade iallafall igång mig, gjorde lite skolarbete och självklart blev det en promenad i det underbar vädret. 
 
 
Fotat ett flygplan och drömt mig bort. Ja nu är jag nog redo för en ny vecka! 
Helg - Umeå - avocado - call me coffee - fredag - frukost - gröt - jordnötssmör - karl fazer - lindahls - lindahls kvarg - naturgodis - parrots
1
Ida-Marie

Åh vilken ljuvlig helg. Och underbart hår!!!!! <3