My Wishlist

Fyra saker jag sneglat extra mycket på de senaste veckorna, fyra saker som jag inte riktigt har råd med men kan inte bara låta bli att drömma om. Idag tänkte jag dela med mig av min "önskelista", eller fyra saker jag gärna skulle vilja sätta mina pengar på: 
1. Koppar och skålar i Mon Amie-serien. Jag har blivit smått förälskad i dem, och varje gång jag går förbi dem i affären kan jag inte låta bli att röra vid dem! 
2. Smycken gjorda av Josefin Dahlberg för CU Jewellry. De är så fina och simpla! Älskar! ♥
 
 3. Lite blommor skulle verkligen pigga upp lägenheten, men när man faktiskt börjar se vad växter och blommor faktiskt kostar då blir man lite ledsen. Lite tuplaner skulle verkligen pigga upp!
4. Ett par nya Nike-skor. Så sugen på att skaffa ett par svarta, gråa eller beiga!! 
CU Jewellery - josefin dahlberg - mon amie - nike - wishlist - önskelista
8
FannyFredrica - [Fotografering]

Jag älskar Mon Amie serien! Var så glad då jag fick två koppar och två fat i födelsedagspresent! :D Skulle dock vilja ha mer ;)

Skulle också vilja ha ett par nya nike! Bästa skorna <3

Skogsraah

Jättefina smycken!

mamma

Åtminstone tulpaner ska du få nästa vecka💐🌷🌻 :)

ISA

vill också ha smyckena från Josefin, så galet fina <3

linah

fint!!

Viktoria Eriksson

så fina saker! hoppas du får det :) kramar

angelicasvarld.blogg.se

Så vackra saker!

ElinMargaretas

Ja, hur sugen är man inte på en stor bukett tulpaner! <3