Collect moments, not Things

 
Jag har testat Valio Eilas nya smak Irish Cream. För ett år sedan var det detta jag levde på under sommaren! Så svalkande. Och denna var också god! 
 
 
En kopp te och andra Harry Potterboken ute vid sjön. 
 
 
En middag bestående av sötpotatis, stekt zucchini och grönsaksbiffar! 
 
 
Det finns inget bättre än vattenmelon på sommaren. Får inte nog. 
 
 
Åh, alla solnedgångar ute vid villan. Häromdagen var den röd. Jag kan sitta och iakkta solnedgången varje kväll, den är så vacker! ♥
 
 
Mysigt när det börjar bli lite mörkare om kvällarna. Man kan äntligen tända lite ljus. 
 
 
En frukost. Här hade jag nyplockade blåbär på min yoghurt. Vi har blåbär precis utanför dörren, så bara att plocka när man känner sig sugen. Nu har även hallon börjat växa! 
 
 
Här har jag spenderat mina eftermiddagar nu de senaste dagarna. Med en bok såklart. Jag bara plöjer igenom bok efter bok. Men jag njuter. Läsning har alltid varit något jag kan koppla av med. 
 
Men såhär har mina dagar på villan oftast sett ut. Sol, god mat, mys och lek i vattnet. Vi blåste nämligen upp vår flytmadrass. Var ett par år sedan vi använde den och jag blir som ett barn pånytt.
 
Som citat i rubriken säger, på villan samlar jag på underbara stunder och ögonblick. Det behövs inget mera.  
caffe latte - granola - grönsaksbiffar - harry potter - hemligheternas kammare - irish cream - middag - solnedgång - sötpotatis - valio eila - vattenmelon
2
Frida

Vilka härliga bilder :)

Svar: tack fina du! :)
Felicias mode

Hanna

Åh, varifrån är den fina koppen? :)

Svar: Den är köpt från H&M, men tror dock inte att de finns i butik just nu. Det var ett tag sedan vi köpte dem! :)
Felicias mode