Juni månad

Snart kliver vi in i Juli månad och vad är då bättre än att köra en liten summering av denna månad som varit. När jag gick igenom bilder jag tagit med mobilen inser jag att jag varit en mycket aktiv snapchattare i Juni. Ett tips till er är att följa mig på feliciasmode för fina, somriga bilder (och även annat onödigt trams). 
 
 
Jag har försökt gå ut i solen när den varit framme. Dock har vi inte haft så många soltimmar men här i söndags (den högra bilden) erbjöd verkligen sol och värme och jag har bränt mig så brutalt på både ben och armar. 
 
 
Jag har druckit en massa kaffe, men vår Mocha Master är verkligen en räddare i nöden ibland (och kokar verkligen kaffet snabbt). Alfons och jag var ut i parken igår. Jag har också passat på att simma i lägenhetens pool. Ibland känns det som jag lever ett lyxliv.
 
 
Jag har fikat browies, käkat goda burgare på Strandis och unnat mig långa frukostar. 
 
 
Vi har kört i ett ruskigt väder hem, himlen öppnade sig verkligen och det ville inte sluta regna. 
 
 
Jag och syster har strosat runt vid Aspegrens med kameran i högsta hugg, vi har även besökt massa loppisar på jakten efter det perfekta fyndet. Och en tripp till Tuuri har vi också gjort!
 
 
Aspegrens trädgård är verkligen fint under sommaren!
 
 
Jag har hunnit läsa en massa, bland annat denna novell av Gillian Flynn.
 
 
Här i veckan hade de ett happening på Larsmo torg där man bland annat fick spana in de nya lägenheterna somm håller på att byggas. Självklart gick vi dit för att spana in vår nya lägenhet. Man kunde också köpa Skorpans glass och lite annat smått och gott. 
 
 
 En fin utsikt över Pavis!
 
 
Jag har spenderat massa tid med denna tjej! 
 
 
Även hunnit njuta av värmen på Fäboda med ett par vänner. 
 
 
Jag har påbörjat fjärde säsongen av OITNB och jag vill inte att den ska ta slut, herregud vad jag älskar den serien!  Förra veckan fick jag håret fixat av Amanda, och Elin tyckte jag såg ut som en liten tant. Självklart firade jag midsommar också, här ser ni ett slitet gäng efter en vild kväll. 
Brownie - Fäboda - Pavis - Shih Tzu - Videbo - aspegrens trädgård - en sån som du - fika - frukost - gillian flynn - larsmo - midsommar - orange is the new black - snapchat - strandis - the grownup - tuuri
2
josephine Asplund

Några roliga planer för dagen? Lycka till med bloggen, Kram<3

ElinMargaretas

Visst har det varit en bra första sommarmånad ändå 😃

Svar: jaa det har du nog så rätt i!! :D
Felicias mode