Min Vecka

Det händer mycket på ett par dagar. Här kommer nu en liten summering i bilder från de senaste dagarna:
 
Jag har ätit en god bulgursallad, en hälsosam lunch
 
Jag har geggat ner mitt ansikte i en blå ansiktsmask (min favorit faktiskt). Något jag ofta gör en tråkig kväll hemma. 
Jag har packat ner kläder och sakere som fått åka hem till Finland. Det blev en hel massa kläder. Vet inte riktigt hur jag ska hinna använda allt! 
 
De senaste kvällarna har varit fina här i Umeå, men på dagarna har det regnat och varit kallt. Inte precis sommarväder här inte. 
Förra helgen var ju pappa här, efter allt packande och flyttande av möbler bänkade vi oss i soffan med lite popcorn och gott dricka. Det var vi värda efter den kvällen. Det var intensivt när pappa bara var här i 24 timmar.
 
Jag har druckit Celsius för att orka med plugg. Motivationen är verkligen låg just nu. Alla där hemma har sommarlov och jag har ännu en vecka kvar av läsande. Är riktigt orolig inför tentan nästa fredag, men tar det med en klackspark.
 
Och idag blåser det som tusan, men solen OCH VÄRMEN beslöt sig för att hälsa på denna torsdag. Jag har faktiskt läst lite i solen och försökt plugga och lära mig lite om förebyggandet av diabets och hjärt- och kärlsjukdomar. Dessutom är det helg för min del, och endast en skoldag nästa vecka. 
Celsius - acai - ansiktsmask - bulgur - bulgursallad - face mask - popcorn - somersby - veckans schema
1
Emma -Merakibeauty.se

härliga bilder :)