A dinner date

 
Förra torsdagen gjorde mamma och jag ett besök till Friends & Brgrs för att käka middag. När jag är hemma är det obligatoriskt för mig att besöka restaurangen för att unna mig en burgare. Denna gång körde jag och mamma på en vanlig Friends-burgarmåltid + chevré i burgaren. Så himla gott kan jag säga. Och skönt att få lite kvalitetstid med mamma. Till våra fries tog vi också en aioli-dipp. Måltiden är inte komplett utan den. ♥
 
aioli - chevré - friends & brgrs - hamburgare - jakobstad - middag
5
NORRSKEN EMMA

smarrig smarrigt =)

ha en underbar dag
kram

madabouttea.se

Så trevligt! Maten såg riktigt god ut! :)

Svar: det var den verkligen! Så himla god!
Felicias mode

EVELINA

Vad gott! Det är alldeles för länge sedan jag senast åt där!

Svar: kan inte få nog av deras aiolidipp!!!
Felicias mode

Blondina

Fan så gott det ser ut!

Mamma

😍💜