DE VACKRASTE

 
Ett rykande färskt boktips till er. Läste precis ut denna bok idag och känner att jag är tvungen att dela med mig av detta. Jag är så förundrad över var Karin får sin fanstasi ifrån? Jag är alltid ute efter böcker med lite annorlunda handling, något jag inte stött på tidigare och som fängslar mig och gör att jag vill fortsätta att läsa. I denna bok hittar du allt detta.
 
Jag har då läst Karin Slaughters bok De vackraste. Den var rå, grov och så himla bra. Det fanns stunder jag kände mig äcklad och ville spöa skiten ur en karaktär och det fanns stunder jag blev ett med huvudkaraktären. Om du är ute efter något blodigt och äckligt, ja men här har du boken du läser i maj. 
bokmal - bokslukare - boktips - de vackraste - deckare - karin slaughter - pretty girls - psykologisk thriller - thrillers
2
Amanda Jona [SPONTAN]

Tusen tack för tipset! :)

Svar: hihi det var så lite! :)
Felicias mode

Emmelie

Tack för tipset! Älskar deckare! :D