Felicia tipsar - Dietistpodden

Under veckan har jag av någon anledning hittat flera nya poddar att lyssna på och nu vill jag passa på att tipsa om en ny favorit (som det ännu bara har släppts ett avsnitt av). Låt mig presentera Dietistpodden som drivs av tre härliga dietisttjejer. I denhär podden kommer ni att få svar på allt ni funderat om i matväg, bland annat vitaminer, mineraler, kostrelaterade sjukdomar samt hur man ska äta om man t.ex. har diabetes eller är glutenintolerant. 
 
I första avsnittet betar tjejerna av myter angående kost, bland annat om frysta grönsaker innehåller mindre vitaminer än färska och om miktrovågsugnar är farliga. Jag, som utbildar mig till kostvetare var i eld och lågor när jag stötte på denna podd och väntar med spänning på nästa avsnitt. Dock kommer tjejerna att publicera 1 avsnitt varannan vecka. 
 
 
HÄR kan ni hitta denna grymma podcast!!!! 
dietistpodden - hälsa - kost och hälsa - kostvetare - nutrition - podcast - podd - tips
3
Sandra

Alltid roligt med tips på poddar :) så tack för tipset!!

Chanapha

Superbra tips :)

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Tack för tips! :)