FREDAGSPEPP - instastories

Härligt med fredag! Det känns som att veckan gått extremt långsamt och jag kan verkligen säga att jag är redo för helg. Eftersom att det är fredag så kör vi även på Fredagspepp här på bloggen, vilket innebär att jag hyllar en speciell person som jag tycker behöver lite extra kärlek. 
 
 
Denna vecka kommer jag att hylla en föredetta klasskompis, från gymnasietiden. Denna tjej är 23 år och bor för tillfället i Jakobstad och studerar till sjuksköterska. Och vi får inte glömma hunden Zelma, en liten lurvboll som har så mycket energi, kanske lite mycket energi som denna tjej. Det är väl kanske därför de passar så himla bra ihop. Tjejen jag snackar om är ju självklart Olivia Ennenga. Det jag vill hylla Olivia för är hennes positivtet och inspiration på hennes Instagram, eller rättare sagt på hennes Instastories. På hennes instagram kan man bland annat hitta grymma frukost/lunch och middagstips och träningsmotivationen på hennes instastories är så peppande!!! Och självklart får man en liten glimt av hennes vardag också, härliga middagar med vänner, fredagsmys och studier. ♥ Klicka er in på hennes instagram nu på direkten, ni kommer inte att ångra er! 
 
 
fredagspepp - instagram - instastories - motivation - olivia ennenga - träning - träningsmotivation