FREDAGSPEPP - ny kategori

Jag anser att vi inte peppar och hyllar varandra tillräckligt i vardagen och har därför beslutat att införa en ny kategori på min blogg, FREDAGSPEPP. Varje fredag kommer jag att antingen hylla en bloggare, podcast, fin människa, youtuber, businessmänniska, you name it. Helt enkelt vad/vem jag snubblat över under veckan och känt att behöver hyllas lite extra. 
 
Det är viktigt att sprida lite extra kärlek och vad är inte bättre än att göra det på en fredag. 
 
 
 
Jag vill börja denna nya kategori med att hylla två härliga brudar som har en sprudlande energi, delar med sig av massa peppande budskap och har en sådan positivitet som gett mig ork och styrka att kämpa denna vecka. De här två brudarna har nyligen startat en podcast vid namn PowerChics och som namnen säger så är dethär två brudar med massa Girl Power och starka åsikter. Hittils är tre avsnitt uppe där det snackas om kroppsideal och sex och relationer. Och jag har hört att nästa avsnitt kommer bli intressant. Avsnitten sänds varje söndag, så ni vet vad ni gör denna söndagsmorgon när ni sörplar i er morgonkaffet. Ni lyssnar självklart till PowerChics fjärde avsnitt. 
 
Men nu undrar ni säkert vem dehär brudarna är. Jo, bakom denna podcast hittar ni min syster Victoria och hennes bästis Madde. Jag beundrar deras kämpaglöd och beslutssamhet. Att starta en podcast som två unga tjejer är så himla modigt och coolt att jag nästan trillar av stolen, och dessa två tjejer har så mycket erfarenhet om det mesta att jag kan lova er att det kommer sändas grymma avsnitt i framtiden. 
 
 
Woho, första peppinlägget!! Jag märker att även jag blir lite extra glad av att få sprida lite kärlek. Nu är det bara att hänga med till nästa fredag för att se vem jag hyllar då! Ha det bra! ♥
PowerChics - fredagspepp - girl power - podcast
8
Vickiii

Åååååh mennnn duuu❤❤❤❤❤ tack babe , du är bäst glöm aldrig det!!! Älskar dej ❤❤

Bella

Vilket bra tips på podcast!

Sara

Vilket jättebra initiativ av dig att starta denna kategori, och nu fick ju jag ännu en intressant podcast att lyssna på :)

Emma

Hej! Nu ligger vinnaren av hudvårdsprodukter värde 900kr ute på bloggen. Tycker du ska in och kika om det är du som är vinnaren, om inte så glöm inte att gratta! :) <3 Kram

TIDSTJUVEN

Fredagspepp alltså, vilken fenomenal grej! :D Och de här brudarnas podcast verkar ju grym. Tack för tipset!

Svar: Jaa!! Alltid roligt med lite pepp i vardagen! :)
Felicias mode

Mamma

Men vad härligt med fredagspepp och så roligt att du ströslar lite kärlek och positivitet omkring i denna usla värld 💜💜

Matilda Berlin

Men åhh vad fantastiskt!!!

Danielas Dagbok

Vilken rolig grej med fredagspepp! Den podden måste jag se till att lyssna på :)