FREDAGSPEPP - träningskonto

Glad fredag på er! Om ni missade förra veckans inlägg så kan jag berätta att jag varje fredag kommer hylla en person (bloggare, youtuber, businessmänniska eller någon jag stött på) som jag vill ge lite extra kärlek. Fredagen är dagen jag vill sprida lite positiv energi inför helgen. 
 
 
Denna fredag vill jag hylla en klasskompis som alltid peppar och håller humöret uppe fastän skolan kanske inte är så kul just nu haha. Hon är 21 år och kommer ursprungligen från Jokkmokk men började studera här i Umeå på Kostvetarprogrammet förra året. Hon är yngst i vår klass men vet ändå vad hon vill göra med sin framtid. Jo men självklart är det Emelie Vallström jag pratar om. Hon driver instagkontot @cleaneatstayfit där hon publicerar grym frukost- samt träningsinspiration. Jag blir så himla avundsjuk (och hungrig) när jag skrollar igenom hennes flöde. Hon bloggar också, det får jag inte glömma. På hennes blogg kan du hitta mer information och även recept på bland annat sockerfria kokosbollar och hälsosamma mellanmål som är hennes specialitet. 
 
Om träningsmotivationen är låg ska du helt klart spana in Emelies blogg, du får så mycket härlig inspiration att du bara vill knyta på dig löparskorna och springa ut genom dörren. 
 
 
Umeå - emelie vallström - fredagspepp - frukost - instagram - jokkmokk - kostvetare - träning