Happy Sunday - Bloggen 6 år!

Hallå och godmorgon på er! Idag är det en liten speciell söndag för mig. Idag fyller nämligen denhär bloggen 6 år!! Det har jag firat med denna frukost nedan och en riktigt mysig morgon. Tänk att jag bloggat här nu i hela sex år, tiden bara springer iväg. Jag minns ännu mina första blogginlägg, lite inspirationsinlägg och inlägg utan bilder. Så kul att se hur mycket man har utvecklats på sex år. 
 
Det är en orsak varför jag bloggar, att kunna se tillbaka på fina minnen som man skapat genom åren. Att enkelt kunna titta tillbaka till vad som hände för precis ett år sedan. Bloggen är också ett sätt för mig att uttrycka min kreativitet, att få visa att dethär är jag och det här kan jag. Idag vill jag ge min blogg lite extra kärlek! ♥
På dagens schema hittar ni lite träning, ska städa lägenheten ordentligt, boka båtbiljetter till påsk, serietittande och spakväll. Ikväll ska jag unna mig ansiktsmask, fixa naglarna och skämma bort mig själv som en liten present. Hur härligt låter inte det. Det kan man behöva efter att man städat denna smutsiga lägenhet. Som ni ser så hittar ni inte något plugg på schemat, jag skjuter nämligen upp det till nästa vecka och hoppas att jag har samlat på mig mycket motivation under helgen. 
frukost - påsklov