Iklädd rosa träningskläder

 
När jag var hemma under påsken hann jag med hela två besök till gymet, jag som inte har spenderat en minut på gymet sedan gymnasietiden haha (och någon enstaka gång med mamma). Familjen bor precis intill ett nyöppnat gym och det är så behändigt och enkelt att bara springa ner och hoppa upp på löpmattan.
 
Efter ett av våra gympass slängde vi ihop denna grymma lunch, med sötpotatis, lite grönsaker och bruna bönor. Så gott och bra efter träningen. Jag körde endast på cardio (plus några squats som relaterade i träningsvärk i rumpan dagen efter) men syster gjorde även lite styrketräningen. Även hon har hittat charmen i gymet, vilket gläder mig. Och ser ni att vi matchade klädmässigt. ♥ 
bruna bönor - epic gym - larsmo - lunch - rosa - sötpotatis - träningskläder
1
Vicki

saknar dej <3