Middagstips - krossade tomater

 
Något jag alltid har hemma i skafferiet är krossade tomater. Det kan vara en räddare i nöden när kylskåpet gabar tomt. Med en förpackning krossade tomater slänger jag lätt ihop en gryta med ett litet hopplock av vad jag hittar hemma, perfekt när man vill göra en kylskåpsrensning (eller dagarna innan löning). 
 
Här ovan har jag slängt ihop en gryta med tonfisk, lök, palsternacka och morötter. Till det kokade jag upp lite ris och vips har du en supergod middag. Och för att variera kan man krydda på lite olika sätt. 
Indiska - ekologisk - ica i love eco - krossade tomater - middag - middagstips - räddare i nöden
2
ISA

det där låter som så himla bra budgetmat också! hurra säger jag som är student ;)

Sarah

Jättemysiga bilder, älskar den turkosa skålen! :D

Svar: åh tack Sarah!
Felicias mode